Tisdag :P

Hejsan :D

Idag har jag haft super ont  magen, först trodde skolskötersan att jag var med barn? :S jag bar nej!
Sen sa hon att det kunde vara blindtarmen :O scary
Dagen har varit super rolig annars gjorde klart mina byxor på slöjden.
Nu är jag hemma och har nyss ätit och varit ute med hunden, och knäppt kort på naturen :D
Snurran sitter och gapar bredvid mig.
Jag längtar väldigt mycket till fredag.
då blir det CoZmoZ med girlsen <3333
Jag och pappa var ner på stan i dag och köpte fotbolls skor dom kostade 1799 kr :O
Men det var rea till 500 :P
Sen köpte vi ett linne som jag ska ha på CoZmoZ på fredag.
Nytt Linne ny färgad och ny klippt det kommer inte bli bättre.

Haha snart är det fotbolls träning :DDDD
Synd att det är inne ville haft testat mina nya! :D


HA DET BRA <33


   SNYGGA VA hihi skojj :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0