SLASKIG Måndag! xD

Idag var det skolan igen efter en tuff helg.
Slaskigt väder.
På tyskan hade vi super roligt och Daniel (läraren) sa att jag gjort mitt prov super bra! :D
Innan det var det hemkunskap jg och Jennie gjorde hamburgerbröd dom blev jätte goda, fasst idag åt vi dom varma med ost och smör på xD
Efter skolan åkte jag hem kastade i mig maten. Sen drog pappa ner till stan och handlade kaninmat för typ 200 spänn :O
Och jag tränade på gymmet, där träffade jag Inger :P
Just nu sitter jag och tränar CP engelska. Håller lugnt med Jennie
Man lär sig inget av att trycka in så mycket glosor som vi har + ing form + futurum och 2 texter.
Man kan vell ta lite i taget annars funkar det inte. Alt rinner bara in i ena hjärnhalvan och åker ut i andra XD
Snart ringer vell Jennie, då drar vi på ridning :D:D

Japp ska vel fortsätta med läxan

HA DET BRA kramizar Caroline <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0