En hungrig måndag

Hejsan idag vaknade jag tidigt tyckte jag själv hihi :P Det blev lite kaos eftersom bussen körde i diket :S jag åkte med jennies mamma men jennie var tyvärr sjuk idag :(
I skolan var det hemkunskaps prov det gick jätte bra! :D
Sen var det tyska och mat jag blev ganska sur på tyskan men det kan man bli ibland.
Jag var mest med Marie idag, men även med Elin och BUSFRÖT Wallin :P
Sedan efter skolan drog jag och pappa till sjukgymnasten, och sen tränade jag lite.
Nu sitter jag här och ska snart åka på ridning.
Först ska jag äta tacopaj från igår den var super god!

Lite synd nu tycker jag att man fick höra, att 1 plan har störtat och i fanns massa barn :O
Nu störtar plan varje dag tycker jag, lite läskigt  om man vill åka utomlands :O
Exakt nu kom en snuskig reklam på tvn, det var rent hus :S Hur kan man ha det så skitigt, jag tror att det är tillgjort.
:O Annars är man ju hur äcklig som helst.
JAg hoppas att Jennie Pennie är frisk till i morgon <333

HA DET SUVERÄNT BRA! :D:D:DDDDD <3333



JAG OCH JENNIE PÅ VÄG TILL DRAG! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0