Kvällen var super

Jadå kvällen igår blev vell inte så tokig den heller.
Jennie och jag åkte bil ner, där mötte vi Madde och Becca.
Sen stod vi och lyssnade lite på förbandet, innan artisterna.
Vi tröttnade vell lite så vi gick och kollade vid karusellerna :D.
Madde och Daniel åkte Space, jag och jennie trodde Daniel skulle spy.
Sen hade ju jag Sveriges största klump i magen, vissa vet ju varföör.
När det väl hände så, när vi stod vid artisterna och han kom.
Så trodde jag att jag skulle dö.
Jag tycker han är jätte jätte söt, men det är inte ett dugg säkert att han tycker detsamma om mig :S.
Men jag kommer fortfarande gilla han vad han än tycker.
Senare gick vi bara runt efter att Becca åkt hem.
Vi gick till lastkajen vid östra hamngatan, där det satt massor med folk.
Ronja hade en öl typ KUNG tror jag den hette.
Hon ville inte ha mer så madde tog nån klunk, sen jennie och jag tog också.
sen toh Jennie tillbaka den och hällde i sig resten xD.
Vi gick in på Maestro och käkade strips mumsigt :D.
Sen skulle jag och Jennsis gå på toa, jag tror aldrig hon varit så flummig.
Hon säger att det var nått i ölen, men jag tror det var hennes lilla huvud.
Eftersom jag, madde och ronja, drack av samma öl och inte réagerade nånting ;).
Vid halv 1 hämtade mamma oss vid biografen.
KVÄLLEN VAR HELLT UNDERBAR <3

HUUGS(A) a-sötast <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0