PARTY

Då var man slut efter gårdagens FEST! :D
Den var as rolig.
Cassie blev super full och iputtad i poolen 15 gånger eftersom hon fyllde 15 år igår :D.
Det var super mycket folk där.
Jag blev som en liten mamma åt min älskade vän Jennie :D <3.
Becca var rätt lugn, fast Madde var lugnast.
Hon bara "Carro jag känner inte av någonting FAN vad tråkigt" :D.
Jag bara skrattade åt henne :P.
Själv var man nykter, men snart fyller madde och becca så då blir det en ny fest :D
Då man får ha mamma eller pappa som chafför :P.
Men festen var iallafall super kul.
Vi var med Simon Merio lite, han frågade mig lite roliga saker, som vi inte behöver ta upp här på bloggen :P.
Jag tyckte iallafall han var super söt, och han pussade mig haha :P.
Kompis puss :D

Nu ska jag hjälpa mamma att damma av lite saker  :/.
HA DET GÖTT <3

HUUGS(A) <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0