morgontrött?

Nån mer en jag som är välldigt morgon trött?

Haha imorse vaknade jag 10:16 när mammsen ringde och väckte mig :D.
Izpher hade en fästing i armhålan igår en välldigt liten.
Som tyvärr inte gick att dra, så smarta jag råkade ha sönder den :(.
Tänk om han blir sjuk! då är det mitt fel :O.!!
Jag och Izpher började morgon med en joggingtur, jag har hört att man ska jogga innan frukost.
Då går man ner bättre :D.
Jag har börjat gått med en stegräknare, jag tycker det är as roligt att se hur många steg man tar :P.
Igår hade jag bara den på halva dagen, men då gick jag nått med 7000 steg :P.


Nyss släppte jag ut min äckliga katt som igår eller häromdagen år en fet råtta :O ÄCKLIGT!
Nu gick hon ut och spydde upp den, eller dom äckliga slemmiga tarmarna m.m :/.
Jag lovade mamma att jag som bara sitter hemma rakt upp och ned i soffan, skulle behöva göra nått.
Så nu ska jag snart bädda rent deras säng :D.

Nån som kan föreslå en bra film? åt mig som jag kan kolla på?.

HUUGS(A) <3333

 Bjuder på min lilla ansiktsmask bild :P

Kommentarer
Postat av: michelle

okej, tack så mycket.allt på bilden är köpt på Gian Tricot. Visst kan jag de, Vad är din hotmail då? :)

2009-07-21 @ 11:48:32
URL: http://miichellebeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0