Iás Stall

JAG HAR INTE SÅ MYCKET ATT SÄGA.
VI HAR GJORT SÅ MYCKET MEN JAG KAN SKRIVA ALLT I EN LÅNG RAD :D

hoppat banor (på 90cm)
hoppat terräng
hoppat omhoppningssvängar
ätit mat
badat
åkt ring efter sport båt
gått under dalaälvsbron
badat bastu till 23:30
lekt med hundarna
lekt med Emilia (barn 1,5 år)
busat runt
ridit Floki
sovit på hösskullen :P
M.M

sen vill jag även skriva nått underbart :D
Alpus som inte blivit riden på super länge.
Fick också vara med på lägret och hoppa.
Sen började jag och Viktoria (tränaren)
lära Floki att hoppa (bilder nedan)
Så nu har alla mina tre pollar varit med och hoppat på ridlägret :D

I LOVE IAS STALL.

vi som var med : Caroline, Amanda, Lovisa, Felicia, Linnea, "Nettan", Elina ´+ Viktoria (tränare)

nehe nehe trök som vanligt nu visade det sig att kameran var slut på batteriet (skit kul).
eftersom den måste vara påslagen när man lägger  in bilderna på datorn, så går det tyvärr inte.
ni får stå ut tills imorgon :).

PPUUSsssssSS

HUUGS(A) <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0