Pirrig XD

Har varit på träning i Härlsiggårdskolans jumpasal. Det var as Roligt Gjorde några mål synd att det inte blev fler. Kanske bra att spara målen till matcherna XD. Kom precis hem från Logi var upp och packade till tävlingen sen tog jag in dom <3
Grattis till mig eftersom jag fick in alla tre t.o.m FLOKI ;D. Nu sitter jag här och mjölar i mig godis eftersom jag är lite nervös till i morgon :D Men mest nervös för att det ska vara solkatter framför hindrerna :D Inger kommer och tittar kanske Stella om hon inte blivit sjuk. Farmor kommer efterråt och Anna Mats Wilma och Emelie, dom firar mig eftersom jag fyllt år för två veckor sen. Hade inte Farmor och dom andra kommit så skulle jag efteranmäla mig till Lc (80 cm) :D
Ska börja avsluta nu för vi ska titta på Lets Dance <3<3


HA DET GÖTT och en spark i arselet <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0