LYCKAD FEST <3

Igår blev det en lyckad fest. Jag fick många bra presenter =)
 Men Jennies Var lite extra roligt..... Det var en Kruka som det stod " 15 år =byxmyndig sen i låg det godis + en gurka i mitten med en kondom och dressiing på så att det skulle se ut som utlösning XD Jag tyckte iallefall att det var en super kul sak hon hade kommit på. Vi åt tacos MUMS :D + att vi hade lag jag var med Wallin och Madde Jennie och Elin var i ett lag sen spelade vi guitar hero och singstar XD Synd bara att Jonna inte kom.. När vi hade spelat klart och sjungit klart så satte vi oss på kuddar med ljus i mitten och frågade varandra frågor och pratade "SKIT" hihi :D Synd bara att tiden gick så himmla fort. Vi skrattade super mycket och jag tyckte DET VAR SUPER KUL KVÄLL! <3<3
Sedan gick jag med Madde hem och träffade Lina Magda Johan och Niklas + några vuxna, Thomas sa grattis hihi =)

Idag Söndag var jag ute och red med Inger i morse sen var jag i stallet och mockade tillsammans med Sigge (katten), han låg på min nacke och gosade :D så himmla GOO <3 Nu sitter jag hemma och käkar godis som jag fick i går. Sedan äta upp tacosen, sen vid 4 kommer vell Madde och Thomas och hämtar mig, då blire fotboll i västra!
Igentligen känner jag inte för träning för jag har lite ont i magen och är ganska slut i kroppen men äsch man får vell stå ut XD
HA DET BRA ALLA SOM LÄSER PUSS Caroline <3


SSPPOORTTLLOOVV <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0