En lyckad Fredag <3

Sitter och kollar på Lets Dance skit roligt :P  Men snart ska jag börja dammsuga eftersom födelsedagen närmar sig.
Någon mer än jag som tycker Melodifestivalen blivit sämre? jag tycker det är skiit dåligt dom dra bara massa pengar och sen är det som en enda stor röra :( I morgon ska man upp tidigt och rida ÄLSKLINGEN men efter det händer det roliga grejor. Min lilla köttbulle kommer JONNAPONNA <3 Vi ska gå med släkten (firar mig) på Kinaresturang :D YES ÄNTLIGEN! <3 Hoppas ni andra blir lite avundsjuka. En bra fredag har det varit. Rocka Fett var super bra tyckte jag! :P Morgan min favorit i Lets dance fick en 10 poängare IGEN! XD <3 ÄLSKAR HAN MYCKET <3


Ha det bra alla som läser Kramar en glad skribent <3


Hittade en söt bild på min katt <3     ÄLSKAR HENNE MYCKET MYCKET!! <3<3

Kommentarer
Postat av: Klara

Grattis!! :DD

2009-02-13 @ 21:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0