15 år <3

Japp då har man varit 15 i två dagar :D Jag har fått (pengar till en systemkamera moppe slalom skidor ridstövlar och lite mer grejor) . Så nu vill jag ha sommar men vill även ut i backen med nya skidorna. Igår var jag och Jennie hemma hoss mig vi spelade My horse and me 2 och guitar hero det var super roligt sen åt vi tårta och bytte om. Sedan drog jag Jennie mamma och Lena på ridning Jennie skulle prova på att rida i min grupp. Jag tyckte att hon var super duktig fasst hon bara ridit i 1- 1½ år medans vi ridit i 7-8 bra det :D . Igår slutade vi tidigt för att på svenskan hade vi ingen vikarie och skrivarskola läraren skulle rätta prov så vi fick gå hem XD Idag har jag varit hemma hos Jennie vi spelade guitar hero (EXPERT :O hihi) igen ... och singstar sen åkte vi på fotbolls träning (utan tränare) det var roligt jag håller med Jennie, tycker också att vi borde ha en egen bestämmar lektion.Nu har jag precis duschat . Snart blire Andra Avenyn :D. Jag är lite sur eftersom vi inte ska till skolan i morgon och därför inte ha någon bild :( men det ska ändå bli kul eftersom vi ska på curling. Mindre roligt var väl den långa promenaden upp till Lugnet :P Sen har vi Sportlov nästa vecka och därför ingen bild då heller :( . Har super ont i magen så jag hoppas att det går över till Fredag och Lördag för då är det Cozmoz med Jennie sen Lördag blir det födelsedags fest XD Jonna Jennie Carro Elin och Madde kommer :D ROLIGT ROLIGT <3<3

Ha det bra alla underbara läsare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0