skura,skura,skura

Gick upp klockan 8:30 imorse.
För att jag och Inger skulle ut på en liten tur med hästarna :D.
Medans åt så skyfflade mamma ut allt spån som låg i boxarna.
När vi kom tillbaka så åkte mamma hem för då kom mormor och morfar altså mamma åkte hem till mitt hus där mormor och morfar var. Stallet ligger inte hemma hos mig. :P.
Vi har sedan klockan 10:00 stått och skura hela stallet, putsat fönstrerna, och skurat golverna :D.
SKURA SKURA SKURA är det bara att döpa denna dag till :P.
Just ja Alpus kommer hem idag :D.
Lite tråkigt eftersom ingen kan rida han här hemma, så nu får han lov att stå.
Någon liten person som kan tänka sig att rida han är en shettis :D.
Varför han måste hem? jop därför att han rymmer in till stona, och har gått där hela tiden.
Han är vallack och det har gått bra, men nu är ett av stona brunstig.
Då kanske ni kan gissa vad Alpus försöker med ;P;P.
Nu ska jag umgås med min mormor och morfar.

jag får inte glömma att berätta, idag startar ridningen igen :D:D:D

HUUGS(A) <3333


Kommentarer
Postat av: blondinbella

varför drog din morsa när din mormor och morfar kom?

2009-08-10 @ 23:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0