Skola :/

Hejhopp :D
Har varit i skolan idag, det var vell sisådär :P
Min mentor gjorde mig bara lite röd i ansiktet på första lektionen.
Men visst visst, tycker han det är roligt, så är det vell bara att fortsätta :P.
Vi hade vell teknik, trök som bara den :/, sen språk, matte då fick vi nya böcker :P,mat,svenska slut :D:D
Det blir vell att rida ikväll :D Älskar ridning det får så jäkla många ++++++ av mig :D.

Jag har inga hela ridvantar så pappa skulle köpa ett par åt mig idag.
Då köpte han ett par Jackson vantar för 200 :OO haha
Det som var synd var ju att dom inte passade :/

Pappa har fått ett "nytt" jobb.
Han ska jobba natt + att mamma jobbar natt :P.
Mamma kommer hem klockan 01:00 typ och pappa 04:00 :O.
Så jag ska vara hemma själv hela denna vecka :P.

hahaha:P

HUUGS(A)<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0