MÄTT :P

Jag är super mätt och just nu sitter jag och lyssnar på Lars Winnerbäck-Kom änglar :D
Innan maten var jag ut på min dagliga joggingtur, kanske blir mer senare :).
Någon som ser på disney channel ? haha jag gör just nu men jag brukar inte :P.
Men det är Aladdin filmen, den älskar jag :D.
Senare ska mamma färga håret på mig :D Hoppas det blir bra, annars blir jag hemma från skolan imorgon :P HAHA :P.
Sen blir det vell att titta på wallander tjuven med mamma och pappa.
Nu ska jag sluta för nu ska jag ringa JONNSING! :D <33


Kommentarer
Postat av: emma

åh så härligt (: jag hade också velat rida. jag har bara varit hemma idag, städat och lite sånt

2009-08-30 @ 20:58:32
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0