Kväller

nu är det vell ungefär kväller lite kvällstrött som vanligt :D.
Går vell och lägger mig sen och läser twilight.
Jag har precis börjat på 2:an .
Någon som läst den och kan ge ett litet tips?

Pappa kollar på något äckligt program, typ " mördare okänd".
Dom kapar fingrarna på varandra :O ÄCKLIGT!.

Vad ska ni göra i morgon jag ska iallafall försöka få ner min mage och lår därför blir det en promenix med doggen.
Hoppas på bra väder så kan jag gå en lite längre vända.

HUUGS(A)<333

 FOTO-Mariacaroline

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå lite tips? Om du menar vad som händer kan jag visste berätta det:



Edward lämnar bella och då söker hon tröst hos Jacob, men när hon hoppar från en klippa ser alice det och då tror dom hon är död och då åker edward til voltori för att dom ska döda honom men bella räddar honom i sista stund.

2009-08-06 @ 15:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0