KÄRLEK

Jag har stor kärlek till mina muffins :D
Jag kom nyss hem och har redan käkat 2 stycken.
Dom blev helt perfekta när jag bakade dom :D
Kladdiga smaskiga MUMS!! :D.
Idag har vell skolan varit rätt så trök, ingenting roligt hände idag.
På mentorsgruppen i morse skulle vi välja tjejgrupp,
till elevensval.
Men nu hade dom tydligen satt en regel "bara 7:or får välja"
Vi bara What?, då svarade våran mentor, ni har haft sen 7:an på er att välja
så nu ändrade vi till detta!.
Fan vad trök nu får vi ha Ämnesfördjupning, det har man aldrig haft förut ;P (Ironi).
Ska ut och jogga med Izpher, det har jag också kärlek till :D
Att jogga med hunden :D.
Ska äta tacos idag, det är också super gott, och efter det blir det ridning :D
<3<3 denna veckan hoppas jag går fort för helgen kommer bli rolig :D

HUUGS(A)<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0