Bilder

Vi var ju och spelade fotbollsmatch igår på svärdsjö enviken.

Vårat lag var vell lite trötta kan vi skylla på HAHA.

Nej min vi har alltid vunnit mot dom, men denna gången förlorade vi med 7-3 :O:O.

Jag blev iallafall i andra halvlek i början vid avsparken.

Skjuten i huvudet av en motspelare.

Jag ramlade ihop på planen, min tränare fick halft bära av mig av planen för att jag blev träffad i ögat och såg inget. Och var helt svimfärdig :S:S

Jävlar vad ont det gjorde. tänkte så här " nu ska jag gå in och skjuta huvudet av henne :P hihi.
Men nedå det gjorde jag innte, istället när det onda lugnat ner sig fick jag spela igen.
Då gick jag in och då sköt Lovisa ett skott MÅÅLL YES! :D
då stod det 4-1 sen gjorde Klara ett vi bara YES! :D 4-2, då tänkte jag nu kommer vi att slå dom.
Men direkt så petade dom in ett 5-2 :(.
Sen sköt fanny skogqvistett inlägg och jag klackade in den i mål :D:D så sen slutade det 7-3 :P.
LOSERS VI ÄR HAHA!<3 men jag älskar mitt lag ändå :D.
 här är lite bilder :P.


Klaras mage ser ni märket precis snett ovanför den skuggade tummen.
Hon hade cyklat och fått styret i magen.

DET KOMMER MER SNART/SENARE/KANSKE IMORGON :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0