Utbildningsmässa med Jennie <3

Snart drar jag och jennie på moppe till skolan, det är utbildningsmässa.
Det är alla gymnasie program, sen får man även träffa alla kompisar, från andra skolor.

Idag i skolan har jag varit lite flummig :P Jag vet inte om jag är trött eller bara lite flamsig :D
Jennie skulle slå mig med nyckeln så jag fick damp iallafall inom mig.
Men klantarselet själv slog sig bara på sin EGNA hand ;)
Sen som sista lektion hade vi vittfält.
Vi fick göra ett nationelt prov som är för nior.
Bara för att få testa på hur ett sånt test går till.
Men lilla jag som suger på engelska, gissade på väldigt mycket.
Det var skit svårt!
När vi var klara gick vi till framsidan och satt oss i gräset, eller Jennie satt sig på stenen.
Vi väntade på att hennes pappa skulle komma och hämta oss.
Det var några killar som spelade fotboll, dom försökte impa lite, och drog upp tröjan, och kollade typ hela tiden på oss.

Nu tittar jag på ett teve program ska snart åka och hämta Jennie PUSS!(A)<3

HUUUGS!(A)<33

 

SÖTNOSAR!!!! hahahahahah :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0