Solig Lördag :D

Idag har det varit 15 grader i skuggan, det betyder att det var ca:19-20 grader i solen.
Jag satt och stekte hela dagen, sen vid lunch tid joggade jag 4km med Izpher.
Vi båda var helt slut när vi kom hem.
Tråkiga Jääniiiii är fortfarande sjuk :( jag som ville leka med henne idag :P
Jag läste lite i min bok, sen åkte jag moppe medans pappa tvättade bilen.
SKIIT skrek jag när jag tvättade min moppe och den välte :OOO varför just jag..
Fick värsta paniken, men pappa kom och reste den åt mig.
Sen var jag upp och red Logi, eftersom Inger fattat fel på mitt gammla sms.
Just nu vill jag att det ska bli Tisdag, för jag vill trägga Jenny.
Måste prata med henne om att tävla i sommar :D:D
Nu har jag precis ätit klar min mat, som idag var grillat.
När jag tuggade min andra kyckling bit, small det i munnen.
Mamma tittade på mig. Eftersom man hört mycket om folk som hittat glas i kronfågelns kyckling.
Men vi vet fortfarande inte vad det var :S....
Jag hatar WildKids för jag tyckte att Lejonen skulle vinna, men stakars philip tappade taget först.
Jag tyckte det såg ut som om han skulle byta grepp, och sen halkade han.
Aja nu ska jag titta på tv ha det bra kramizar <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0