PÅSK :D

Japp då har vi hamnat i påskhelgen.
Nu är det äntligen påsklov, så man kan ligga och slappa.
Jag har varit några dagar med Jennie, Madde, Evelina sen även Linuz och Oskar <-----(kortstund hos Madde).
Jag vann hemma hos Jennie när vi körde stegen :D, men Evelina tog det när vi körde tian :D.
Jag och Jennie ägde på att nicka xD Men när jag och Evelina körde tog vi 8 stycken, och det blev sedan rekordet.
Igår tog jag moppen ner till "Mädi och Jäni", jag trodde jag gått fel när jag öppnade Maddes dörr, och hennes storasyster satt där, med vinglaset i högsta hugg :P.
Men så var dom där så jag gick in och satt mig. Vi satt och skrattade ett bra tag innan Suzannes kompisar kom.
Först kom en tjej och sen två killar, Jennie såg dom och började göra en sorts charad som jag och Madde inte riktigt förstod.
Men sen visade sig att hon tyckte att ena killen liknade en kille från min taekwondo, som gillade mig.
Sen satt en tjej som heter Matilda som jag tyckte dom kallade för "Batti" men hon satt och läste ur en dagbok som Suzanne skrivit medans hon var tillsammans med en kille.
När dom ätit klart sen då skulle dom upp till Jennie och då åkte jag till mig.


Nu idag  Lördag var det egentligen så att vi skulle till kyrkan, men det var tydligen inget.
Så vi drar ikväll och imorgon på morgonen :D
Idag har jag och Jennie stalljour, så jag tänkte att jag kan visa lite eftersom hon kanske får det snart.
Vi ska ta in dom små rakkarna, och ge dom lite mat.
Sen ska jag och pappa åka moppe in och tanka sen ska vi åka runt lite i trafiken och lära mig :DDDD.
Nu ska jag gå och äta frukost KRAMIZAAAR!!! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0