Nu är jag trött :S

haha jag gick upp klockan 06:00, men jag vaknade både 4 och 5.
jag åkte på stalljour (morgon) med jennie.
vi mockade, matade och släppte ut dom.
vi hade vell lite humor. t.ex. 3 val (jennie vet) naken janne :P.....
sen när vi var klara, och kom hem så hade mormor och morfar kommit.
jag åkte upp till Logi och mockade ännu några boxar.
när jag kom hem höll mamma på med tacos det var super gott.
jag och mormor satt och flamsade med systemkameran. massa roliga kort, men tyvärr publiceras dom ej :(.
när vi flamsat klart var det mat, och efter det satt jag och morfar upp studsmattan.
sen åt vi kladdkaka, sen bar det av för hemfärd för dom.
sen åkte jag och mamma till logi, för då skulle vi till strand och hoppa hinder.
logi hoppade 80 cm vattenmatta små svängshinder, sen stannade han på muren fasst jag drev,
carro den stakarn flög rakt ner i backen. NACKEN tänkte jag men vi får se imorgon hur den mår.
sen hoppade jag upp och fortsatte.
mamma satt och pratade med lindas mamma i två timmar typ.
hon tycker jag ska skaffa en maxad d-ponny, så jag får vell hoppas.
det börjar låta lite mer lovande, annars har jag en 5åring som jag vill ha ;)
Nu sitter jag här hemma och ska äta lite tacos till kvällssssiiis.
HA DET BRAA! <3


HUUUGS!(A)<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0