Bra dagar :D + RIP

Hejsan igår (tisdag) var jag en stund med madde och jennie.
Sen när jennie åkte hem lagade jag och madde, stekt potatis och stekt falukorv MUMS :D
Sen var det dags för fotbolls träning på grus :D
Det gick jätte bra, jag fick beröm för mina hörnor, och att jag offrade mig med knät på bollen, rakt in i mål :D.
Idag var det dags att åka moppe igen till skolan.
Jag hämtade Jennie på morgonen sen hade vi några bussdraman sväng draman m.m på vägen till skolan.
Idag plockade jag även ut min tandställning.
Efter bilden åkte jag och Jennie ner på stan.
Vi fikade och pratade skit, sen gick vi till några rosor som dom lagt för minne av Joakim Ederfors (tror jag han hette).
För er som inte vet så....

Igår avled Joakim  14 år på Uppsala sjukhus, han hade svåra skador efter att åkt på räcket ut för en rulltrappa med sina kompisar.
Han föll bakåt och slog huvudet i stengolvet. Hans skallskador var för svåra och han gick inte att räddas :'(

RIP JOAKIM :'(

Nu hoppas jag ungdomar fattar att man inte ska leka med sådana grejor.

Nu måste jag avsluta för att jag ska på risning :D PUSS

glöm inte att kolla in våran underbara fotbolls film om miljön

http://tv.daltid.se/dtplay.php?cs=daltid.css&lan=swe&ch=00019


HUUUGS!!(/A) <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0