Är med "girlsen" <3

Hejsan!

Det blev ännu en dag med tjejerna.
Jag kom hem till Jennie imorse då var Madde och Evve också där. Dom två tog moppen ner till Madde, och jag väntade med Jennie.
Jag Jennie och Daniel spelade guitar hero, och sen spelade jag Daniel Lena och Minna (ett dagbarn) MUMS MUMS och FÅNGA BALLONGER, det är två barn spel xD.
Jag och Minna kom bra men Lena förlorade båda gångerna.
Nu sitter vi här hos Madde. Jag och Evve har hoppat hage, stegen och spelat plocke pinn.
Jag och Jennie passade ute på vägen men Jennie var lite vindögd tyckte Evelina xD  (det tycker jag med)....
Nu kastar dom bollar i mitt huvud, jag tycker det gör ont.

Nu måste jag gå lite XD Senare är det fotboll sen ska jag hem.
Jennie den jäveln ska vara med Nicklas (lovelovelove hångel HRRR) :P  så hon ska inte på fotbollen :((((

HUUUUGS! (A) <33



Kommentarer
Postat av: Evve

haha hon va ju vindögd :D <3

2009-04-18 @ 17:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0