1:a April <3

Idag var en bra dag. Jag började med att komma till praoplatsen :D
Där alla ettor skulle aprilla med mig : efter typ 290 skämt hade jag tröttnat.
Sen fick jag lov att ta över So "vika" och imorgon ska jag ha bild med dom, dom ska måla med fingrarna :D
Jennie den trökern är sjuk :(((( tråkigt tråkigt.
Men jag och Linnea var med varnadra på fritids sen. När vi gick började Kim bråka med en liten tjej. Han tänkte kasta en sten i huvudet på henne, men då ´tog elden fart i huvudet. Jag blev så himmla förbannad. så när stenen kom flygande satt jag upp min vänstra hand. Den landade i den och sprack i 3 bitar. Linnea  såg ut lite som ett frågetecken :P
STÅLHAND? hihi. Nej men det gjorde jävligt ont iallafall.
Sen när bussen gick hem tog jag den, och direkt hemma innanför dörren stod mamma.
Nu måste vi åka, jag åkte ner och skulle ta sista delen på moppekortet. YES JAG KLARADE DET :D:D:D:D:D:D
Jag och mamma åkte och firade på mcdonalds :P nej men vi skulle äta innan ridningen.
Efter det drog vi till kyrkan i Svärdsjö där vi sedan gick med Izpher mamma bara "spring med han bort till skogen, jag tror inte dom döda blir så glada om dom  får bajs på graven XD!" jag sprang och hamburgaren skumpade upp och ner så att jag fick håll. :S När jag kom till ridningen var jag med en tjej från Borlänge som praoa hon heter Julia. Hon hoppade med sin egna ponny "Kings chauto" stavning?. Jag hade Ragge :D har inte hoppat han på hundra år, det gick bra och var super roligt <3
Nu sitter jag hemma och tittar på Grey and Anatomy :D

HA DET BRA! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0