Hissar & Dissar



Ellamarie.blogg.se  henne hissar jag :D.
Att hon som är så ung ska få tvillingar.
Jag tycker det är roligt att få vara med och läsa, vilken snäll och omtänksam pojkvän hon har.
Jag läser hennes blogg varje dag, och ni som inte gör det besök den :D.

Låtarna på CozMoz
Jag tycker om låtarna dom spelar på cozmoz.
Bara för att jag knappt lyssnar på dom annars.
Därför blir man så pepp att gå dit :D.



Väntan
Alla köer som man får vänta i.
Bil köer, affärköer,disco köer m.m.
Jag tycker det är så tråkigt att stå och vänta i köer :/.

Fästingar
Det är det äckligaste krypet jag vet.
Jag plockade 3 stycken på min katt, samtidigt.
Dom duger inte till nått.
Dom är så äckliga så att dom inte ens duger till fågelmat :/.
Vrf ska dom då finnas?.
Nån som vet?

Kommentarer
Postat av: Carolin Rosman

VA? 15 år å ska få tvillingar? Det är som att vi ska få barn nuu jue :/

2009-07-10 @ 22:19:01
URL: http://fotografrosman.webs.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0