sötizzpluppis!

hejhej
tyvärr bloggade jag inte igår kanske inte bloggade i förrgår heller men det är för att pluppis om hem från Sälen!:D
jag har då umgåtts med han + att jag varit i stallet och ridit.
idag tvättade jag bilen med pappa och den var lika skitig igen när vi kom hem, så det var vell inte så himla kul!
skulle vara lite generös tänkte jag så jag städade ur hela bilen och skulle torka av allt, då kom pappa med nå jäkla skit trasor!:/. Dom gjorde att hela bilen nu ser fläckig ut, det hade den då inte gjort om jag fick bestämma trasa!!!!!!
men det är hans bil så hihi ;)))
annars har jag vell bara trökat hela dagen, imorgon blir det slalom med wallin gustaf och nån av hans kompisar ;) fast jag åker vell mest vanligt med wallin medans grabbarna hoppar som tokar!;).
pussochkram så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0