sportlov!

HEJSANSVEJSAN!:)))))))))))


nu har vi äntligen fått sportlov och det känns jätte skönt! Välbehövligt!
jag har vell inte riktigt planerat vad som ska hända mycket sport måste jag väll ägna mig åt eftersom det är "sport"lov!:) Men jag tar vell dagarna som dom kommer och ser hur det blir!:).
Jag vet iallafall att jag ska rida och plugga lite, och sen vill jag försöka nu när jag är hemma på dagen jogga med hunden! Det är verkligen jätte svårt att jogga med hunden på kvällen efter skolan först och främst har jag inte tid, sen är det mörkt i skogarna vid mig och jag är jätte mörkrädd.
Imorgon ska jag åka och äta ute med mamma pappa mormor och morfar det ska bli super gott!:).
Denna vecka har jag vell lyxat rätt mycket, donken ett stort antal av dagarna sen tzatziki lite bio med popcorn m.m.
Aja ska ta tag i hunden nu sedan blir det lite stallet och ikväll blir det att umgås med Gurriznurr!:) han åker till Sälen med kompisar och jag blir kvar hemma i falun :( fast då får jag sakna honom!!:)
pusssochkraaaaam!:)<333
-kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0