KM HUNTING!:)

Godmorgon

igår tävlade jag km i hunting :), det är en tävling där man hoppar på bana sen ut i skogen in på en annan bana sen tillbaka, och då gäller det att rida så nära en idealtid som möjligt :).
Jag vann i allafall ena klassen med Logi (vann även med han förra året) och kom 2a i den andra klassen med Walther :) hade vunnit med han också om jag inte rivit ett hinder :P.
+ att jag kom närmast idealtiden i båda klasserna, är man bäst elr ;).
På kvällen drog jag till Gustaf och skulle sova där men tyvärr blev jag sjuk och fick feber så jag fick lov att åka hem :(. Hoppas bara att jag inte smittat han :(. mådde verkligen skit. Tror att den här frskylningen kommer från att jag varit ute i kylan med för lite kläder och nu tävlat.
aja hoppas vell att jag blir frisk snart, synd var vell att natten med bästaste killen blev misslyckad :(.
pusspuss

<3

Gustaf älskar dig sjukt mycket! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0