Våffeldagen :D

Hejhej

idag var en jätte bra dag i skolan förutom min enorma mensverk :/. Egentligen skulle jag inte till skolan men gick ändå eftersom vi skulle få tillbaka våra svenska nationella prov :). Men fick vi det? nej såklart inte :P. Såhär såg schemat ut

*Bild
*Tyska
*So
*"svenska" inställd
*Lunch
*"läsning" flyttad fram en timme
*"engelska" inställd
skulle slutat tre idag men fiuck sluta ´12:20 :D:D
Efter skolan drog jag moa och elin ner och gymmade, gick bra fast jag var helt slut i kroppen sen gårdagens gym :P.
Just ja kanske ska berätta att vi fick tillbaka No provet i Kemi igår och jag fick MVG- men det där minuset kan man bara skita i tycker jag :D haha :D
Ska käka varma mackor snart och tidigare idag åt vi våfflor till mi´ddag eftersom det är VÅFFELDAGEN idag :D
pussen

HUUGS(A)<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0