Inte tid :P

Hejhej

som ni kanske märker så har jag inte tid för bloggen nu under lovet :P, känner att vännerna är viktigare :).
Men jag kan vell sammanfatta denna vecka :).
Måndag: Red jag en liten tur med jelena i solen sen hade vi hand om hundarna och se skjutsade pappa oss till svärdsjö, jag red dressyr på Walther :), josse sov hos mig.
Tisdag: Vaknade 05:15 jag och josse fixade oss sen skjutsade pappa oss till Söderbamska :), vi hämtade Carro wallin på vägen :), sen åkte vi och typ 50 till upp till Sälen och åkte slalom en hel dag :) SKIT KUL måste göras om :).
Onsdag: Josse hade sovit hos mig en natt till :P, hämtade amanda runt 10:30 sen drog vi till svärdsjö, josse åktehem och jag och amanda red dressyr för jenny på våra storis hästar :), efter det friserade vi allas manar och svansar :), och på kvällen blev det hoppgrupp :).
Torsdag: Tränade med amanda sen följde jag med henne hem vi hyrde två filmer : 14 suger och luftslottet som sprängdes :), jag åt middag med hennes familj och pappa hämtade mig 21:00 :).
imorgon blir det mormor och morfar sen kvällen fest :)
Lördag blir det sista dressyrtävlingen i serien, och på kvällen middag med släkten på resturang.
Söndag blir det vell att träna :)

PUSSEN <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0