Myser ;))

Sitter ny duschad framför brasan och myser :). Har nyss varit och ridit gick vell bra tycker jag, han passade jätte bra i det nya tränset :).
Blir vell varma mackor snart, gud vad gott! :). Skolan idag var bara trök ska jag vell säga, känns efter två dagar som man gått i flera veckor, jag är så himla skoltrött och hur ska jag då kunna höja mina betyg? :P.
Imorgon slutar jag 16:00 då blir det vell ner på stan med pappa och hämta kläder som jag lagt undan.
På onsdag ska jag, Moa, Fredrik, Viktor, Daniel och Joel som går i 9 e åka till idrottsprogramet på lugnet och besöka :P PINSAMT!!! ;P. Känns inte som man vill gå in i matsalen och käka med alla andra :P.
Aa jag ska vell gå och hjälpa till med mackorna pussen :)

HUUGS(A)<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0