Mupp till 100 %

Hejhej

sitter och kollar på nått namnspel på tvn :P. men iallfall så hade hon sk_despel_re. Gissa på ordet :D. Så säger människan Skadespelare SKRATT ;P, det är ju skådespelare hihi. Hon förstod själv att hon gjort fel stackaren fast ändå mupp :P. Idag var Jennie sjuk men skolan var som tur rolig ändå :). Hade slöjd och gjorde klart min tunika som jag tyckte blev jätte snygg :DD. Tar säkert hem den nästa gång, sen hade vi svenska som jag moa och carro satt och lekte med mobilerna ;), lyssnade på musik och hade lite musiktävling, snäll lärare som inte bryr sig :). Sen hade vi engelska "nationellt" prov hörsak, men det var bara test men ändå får vi betyg på denna :P, det gick rätt bra. Efter så hade vi idrott och då var det badminton, och Madde fick vara med :)).
Efter skolan gick vi hem från bussen till madde så hade vi lite roligt tills pappa och Izpher kom och hämtade mig :). ska kolla runt lite sen blir det tvn :D. Ha ett nice liv :).

HUUGS(A)<333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0