Kallt :P

Hejhej

Jag tycker att det är rätt kallt ute men jag har bestämt att jag måste upp och göra nått med min lilla polle :).
Har varit i skolan slutade klockan 16:00 :O så himla drygt, men sen drog jag jennie och pappa ner på stan. Jag handlade två par svarta tights och en tunika som är grön med vita ränder. :).
Har just ätit köttfärsås och spagetti mamma visste inte att det var det som vi fick i skolan, så det fick vell bli 2 portioner sånt idag hihi ;).
Imorgon ska jag och några till som jag skrev om i förra inlägget till Lugnet och beska idrottsprogramet :).
Pinsamt men roligt, jag som inte ska välja innebandy börjar inte förens klockan 10:30 :DD SOVMORGON <3 mig :).
Ha det bra nu pussen


HUUGS(A)<33


Kommentarer
Postat av: madeleine

Haha, mina föräldrar gjorde precis samma misstag:D lagade köttfärsås fast vi fick det i skolan, sammanträffande:D

2010-01-12 @ 20:37:24
URL: http://madeleineskott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0