Josefine 2 days :D

Hejhej :)

Har varit med Josse sen igår morse :). Vi åkte slalom från typ 11:50 till 15:00 skit roligt :). Sen åkte vi till city gross och handlade sedan hem till henne :). Släppte in hästarna, sen gick vi in och fikade och spelade monopol, såklart så förlorade jag ://, efter det tog man hem segern på wii istället :D.
Mamma kom och hämtade oss på kvällen, sen när vi kom hem hit åt vi fläskfile sås och croketter :D.
Sen kollade vi på robinson, och senare blev det att kolla på 2012 :D grymt bra film :).
Vi la oss och pratade i sängen i typ 1 ½-2 timmar :) gick upp runt 09:20, och åt frukost sen åkte vi upp och red på Logi och Floki. Allt gick bra tills på slutet då floki skenade iväg med mig och jag drog i en tygel men han var aldelles för stark så jag släppte han och kastade mig av i snön. men tillslut med massa hjälp fick vi in han i stallet :) efter att vi fixat stallet fick jag mamma pappa och josse fika inne hos Inger och Nils Olof :).
Har nyss kollat på Pirates of Carabeen 3 grymt bra men nu har hon tyvärr åkt :/. Blir Ragga snart med Jennie :).
Ska gå och plugga har matte prov i morgon :) haha skit roligt!!!
pussen:D

HUUGS(A)<333


kvällen med girlsen var lyckad :) bilder kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0