I love this daay :)

Hejhej :D

Idag var vi och besökte idrottsprogramet, först fick man sovmorgon sen började vi inte förens 11:05 :).
Men läraren var tydligen hemma så vi gick en lektion + lunch sen fick vi åka hem :P Jag och Moa tog 13:00 bussen ner till henne sen gick vi ner på stan :). Kollade på lite saker hittade ett par grymt snygga Mizz sixty byxor som jag vill köpa, nån som jag ge mig 1399:- ?? :P. Sen köpte jag ett midjeskärp :). Jag och moa satt och snackade på waynes coffee och fikade, tror vi satt i typ 2 timmar, det var jätte roligt :). Sen kollade vi runt lite och klockan 16:07 tog jag bussen hem. Nu har jag nyss ätit så snart blir det hoppgrupp i Svärdsjö :).
Lite osäker om det blir idrottsprogramet elr Sam :S
ha det bra :D

HUUGS(A)<333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0