Hos MICAELA

Hejhej :D


sitter i en varm soffa hemma hos micaela och kollar på let´s dance. Men nu i pausen tog jag stor laptopen och hon lilla pcn :D. Sitter här som två datanördar ;), idag var det skola och det var vell rätt roligt att komma tillbaka. Förutom att engelska läraren gav oss läxa + att hon sa att om en vecka ska vi göra nationellaproven :O. Efter skolan följde jennie med mig hem, vi spelade kort och kollade på systrar i jeans 2 "grymt bra film" :D.
Igår åkte jag och Josefne bob efter Logi det var super kul, bara att hon flög av 2 ggr haha sopa, nejdå var vell lite slirigt + att boben var lite vind i ratten ;P. Jag och micaela har nyss kollat på beck skarpt läge den är också grymt bra, haha allt är grymt här, svinisinfluensan kanske har flyttat in på min blogg ;)). Imorgon ska jag mamma och marie till borlänge- rosa huset och kolla på tyg till min balklänning som hon ska sy :D.
Vi hörs alla söta så " readers" :D

HUUGS(A)<333

 <--- Micaela :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0