Hemma hos Madde

Hejhej

Sitter hemma hos Madde och har rätt roligt. Sitter på datorn fast just nu käkar hon lite :).
Imorgon blir det vell tjejkväll sen lördag blir det nog "fest" hos Becca, sen söndag Ragga dans med Jennie :D.
Grymt roligt har väntat och väntat efter att helgen skulle komma :).
Imorgon har jag fått höra att en Ivan typ ska cykla naken klockan 16:00 på stan ;) haha.
Idag hade vi bild då hade vi vikarie sen språk, so (vikarie) svenska typ göra läsförståelse sen äta när man var klar :D. Efter maten var det hål hur länge som helst, sen hade vi engelska jag fick typ gränsen till Vg på hörsaken som jag knappt var med på. Så hon sa att jag inte skulle bry mig i resultatet :P. Sen andra saken fick jag Typ 24 tror jag :D det var tydligen bra :). Imorgon blir det läsförståelse eng sen räknas den ihop med hör :) Hoppas på starkt Vg / mvg :))). Slutar tidigt imorgon, typ direkt efter engelskan men det blir vell att käka lite snabbt sen kunde mamma hämta oss för hon skulle på bilskolan och fixa :) Så vi åker med henne till skolan och hem från den : LYX tur att man har en sån mamma :)
SKa kolla på andra saker nu :)
pussen

HUUGS(A)<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0