Är jag hel?

Hejhej :D

Han inte blogga igår för jag var först i skolan sen plockade jag bort julen med mamma och efter det så drog jag till Hillersboda och mötte Josefine, Frida, Emma, Ida och Maja :D. Dom åkte slalom och jag snowboard, läskigt eftersom jag inte stått på den på jätte länge :P. Men mitt första åk var ju katastrof :O, började med att få en tvärnit så att jag flög och landade magplask på snön och tappat luften. Jobbigt speciellt när man har astma :S första jag tänkte är jag hel? :P. Men idag är jag jätte öm i kroppen, hade ont vid revbena på vänster sidan igår och idag är det nått som sticker ut :S, hoppas allt är helt :P. Idag har vi jobbat över lite i skolan vi hade pröv försök i nationella prov (engelska hörförståelse), jag hade pratat med Sven så jag blev lite försenad inte bra!!.
Sen efter mat hade vi idrott i aulan, typ kost och hälsa prov satt och "rå" skrev i 2h ´min hand hll på att dö + att det var kallt där inne så händerna hade frysit :P.
Ska till jennie senare får se vad vi hittar på för kul :) mamma och pappa ska till ett par kompisar och äta middag och kolla på hockey tror jag :).
Ha det bra så hörs vi senare :D
pussen

HUUGS(A)<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0