SportLov :)

hejhej

nu är det äntligen lov och man kan vila ut sig i en vecka och lite till :P
men man kan ju gissa vad jag håller på med just nu ? haha so provet, är på mvg frågorna och jag vet ej vad jag ska skriva :/. Men jag ska sluta nu och hitta på något roligt, så kan jag vell fortsätta senare elr i morgon :).
Imorgon ska jag tävla på Walther och gymma sen kvällen så blir det kanske fest :P sen söndag blir det dans med jennie och sova hemma hos hästarna :) och måndag blir att jelena kommer och rider med mig sen blir det ridning på kvällen :) Tisdag blir det kanske att åka med Söderbamska till sälen över dagen :) sen blir det vell vanligt resten elr så hittar jag på senare vad som ska hända haha ;). Ska äta lite godis nu :).
pussen

HUUGS(A)<33

just ja, Inger och Nils-Olof som äger hästarna jag rider ska till sälen på söndag och åka vasaloppet på måndag och kommer sen hem på kvällen :) så jag har hela huset + 3 hästar 2 katter och 2 hundar för mig själv :D:D

Kommentarer
Postat av: jennie

vart ska du festa någonstans? :)

2010-02-26 @ 21:40:41
URL: http://jennieleandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur många läsare har du per dag ?:)

2010-02-28 @ 21:27:46
Postat av: caroline

sv: nä du är sötare <3

2010-03-01 @ 09:32:05
URL: http://carolinewalllin.blogg.se/
Postat av: jennie

sv: TACK! :) <3 men du, ska vi gymma imorgon eller? (:

2010-03-04 @ 21:37:44
URL: http://jennieleandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0