ingen som är sms`ig?

Väntar på att jag ska få ett sms från nån men inget har kommit :/. snackar vell med alla på msn :P. Har varit i skolan och det var vell rätt roligt hade nationella prov svenska uppsatts min blev faktist jätte bra!! :D.
Efter skolan drog jag och jennie ner på stan, vi gymade i typ 1 timme, så imorgon blir det värk i varenda muskel :P. Men det blir att gymma imorgon också, nu ska magen bli snygg + resten av kroppen inför bikini säsongen ;).
Ska vell gå och vara lite med mamsen smsa om ni har tråkigt ni som har mitt nummer :) lämnar inte ut det här på bloggen bara så att ni andra vet :) vill inte bli terrad på nätterna ;).
ha det bra
PUUSSEN

HUUGS(A)<333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0