I´m the best

Hejhej

igår var vi hemma hos amanda sen blev vi skjutsade till bowlingen. Vi spelade mellan 20:00-21:00, och gissa vem som vann, hihi jo jag vann med typ 530 och amanda fick 430 elr nått sånt ;).
Sen drog vo till mc donalds och åt vi satt från 21:15 till typ 23:00 hihi vi snackade och hade skit kul, vi letade fester men blev hembjudna till ett par killar men då skulle amanda hem :/. Så det får bli nästa helg :P.
Hade tråkigt igår kväll när jag kom hem så jag satt och messade med massa människor hihi.
Nu sitter jag och kollar på CSI miami med mamma pappa och katten :). Det är ett jätte bra avsnitt, sen blir det ut med doggen och kanske mamma elr pappa, Och senare kommer josse och hämtar mig då blir det borlänge :D.
Aubiose har rea idag :)). Hoppas jag hittar nått billigt. Senare klockan 16:40 typ kommer jennies mamma och hon och hämtar mig då blir det ragga dans :D. ska bli skit kul har längtat :)).
hörs senare nu blir det frulle :D
pussen

HUUGS(A)<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0