16 dagar kvar snart 15 :D

Hejhej

Har inte haft tid för datorn nånting :/. I fredags sov amanda hos mig sen gick vi upp tidigt på lördagen och tävlade :). Jag vann med både Logi och med Walther :D lite duktig man är då haha ;)
Josse åkte med mig hem efter tävlingen och sov hos mig :D Vi bakade en super god kladdkaka och kollade på finalen av Robinson. Tur att Hans vann och inte nån av dom andra falska fula jävlarna. Hatar verkligen människor som håller på så där dom borde skämmas stort, skulle jag ha nån av dom som förälder skulle dom vå en fet käftsmäll!!! Att bara utfrysa nån sådär då har man sjunkigt lågt i mina ögon, då är man totalt på bäbis nivå!! :O:O:O.
Vi somnade iallafall rätt tidigt, båda var utmattade efter en hel dag i stallet :). Vaknade sen och var ute på en långpromenad med hunden. Sen åkte vi bil in till stan josse åkte hem och jag och Jennie dansade ragga som är otroligt kul :D
Japp det är bara 16 dagar / 15 dagar kvar tills jag fyller 16 år :D:D GRATTIS till lilla mig :D, Nu ska jag byta om och åka på bästa ridning :D.
pussen

HUUGS(A)<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0