Gymdags

Hejhej

vaknade 07:14 i morse av en mamma som petade på mig ;P vi har hästarna i dag så jag var upp till dom och släppte ut dom och fixade lite frukost :P. När jag kom hem satte jag och mamma oss i soffan med en godisskål som vi knappt rörde igår och kollade på Johan Falk Leo Gaut, jag tyckte den var rätt bra :D. Nyss var jag ute med hunden och lekte och nu sitter jag här och käkar macka och yogurt :D. Ska vell snart upp till hästarna igen och ge dom lunch, sen blir det gymmet och handla med pappa :DD. Vi hörs vell senare ;).
+ att det var en helt underbar kväll med min bästa vän jennie igår :D <333

HUUGS(A)<333

Kommentarer
Postat av: MADELEINE

i vilket program har du gjort headern i? den är jättfin! :D

2010-04-05 @ 19:34:01
URL: http://madeleineskott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0