ÄNTLIGEN :DD

Hejhej

har precis ätit chickenkebab i pita bröd, som är super gott :DD.
måste bara nämna att jag efter 13 dagars väntan äntligen fått träffa min lilla skönhet till kompis :D
Jennie har varit sjuk hur länge som helst och i tisdags fick hon veta att hon hade lunginflamation.
Men nu har jag iallafall träffat henna och vi hade roligt, välldigt mycke att prata om :D, och nu väntar jag på att hon ska ringa så att vi kan vara igen hihi ;). Sen en sak till jag har premiärat på moppen idag :D jätte härligt väder och sjukt kul att åka moppe :D
pussen

HUUGS(A)<333




Kommentarer
Postat av: jennie

aw gumman då! :DDD hade jätte kul :) hoppas det gick bra att åka hem i mörkret, älskar dig! :)) <333

2010-04-03 @ 22:49:05
URL: http://jennieleandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0