1:a APRIL

hejhej

har inte haft tid för att skriva men alla som undrar så är det PÅSKLOV nu ;DD.
Var i skolan slutade halv 12 istället för 3 idag fett skönt. jag sminkade först av mig lite eftersom min "cpiga" klass är lite söta så vi målade oss som påskkärringar på bilden och gick runt så hela dagen :). Och de kände inte jag att jag ville ha kvar när jag och moa skulle ner på stan :D.
På stan köpte vi godis och sen träffade vi en kille som heter Rasmus som moa skulle ge nått halsband till, och senare kom Jonathan ner på stan, och vi gick och "shoppade" lite med han :)).
När vi var klara drog jag och moa till gymmet och idag var det jätte skönt att vara där :). Pappa hämtade vell mig runt halv 5 :). Nu har jag setat här och tidigare har jag ätit, varit ut med hunden och madde och snart blir det vell tv :).
Hoppas på ett härligt lov nu, ni som har gratis sms kan gärna vara lite sociala :D lämnar inte ut mitt nummer här pga olika saker.
pusseeenn

HUUGS(A) <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0