Valp <3

Hejsan alla glada! :D
Jag har varit på fotbollsträning, gick jätte bra. :D
Sen direkt när jag kom hem bytte jag om till ridkläder så stack jag och mamma upp till Louise :D
För hon har fått hem idag en 8 veckors valp som hon inte vet vad den ska heta.
Den hette Hilda och jag tyckte det var gulligt, men molly kanske eller mamma tyckte Izzi.
Och det var vell nått dom fastnade för :)
Den är iallafall jätte gullig, sen såklart så kissade hon på golvet.
Så typist för små gullungar :D
Sedan var det dags för mig att dra vidare, rida Logi bus och Floki.
Det gick jätte bra att rida båda två :)
Nu sitter jag hemma i soffan ska titta på Idol som mamma spelat in :D
Sen har jag tänt ljus och poppat popcorn och läsk och godis.
Så himmla kul att för en gång skull bara sitta framför tvn med familjen :).

HUUGS(A) <33

 den till vänster :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0