STRESS

Hatar stress men det är så att jag pluggar livet av mig känns det som.
Jag bara pluggar just nu.
Jag har pluggat så mycket att jag ej hunnit rida min häst, så idag blev det av.
Därför har jag inte bloggat, och nu fick jag lov att plugga.
Så det fick bli ett litet snabb inlägg.
Roligaste dagen i skolan var velli dag min klass är ju så himmla härlig, ÄLSKAR DEN SÅ HIMMLA MYCKET!(A)<3
9H forever in my heart!<3

Jag och jennie har hittat prao plats blev på Ica maxi.
Tycker synd om Inger (äger min lilla häst)  :/.
Jag tänkte praoa hos henne, men så ville inte Jennie vara själv :/.
Hoppas hon förstår :).
Älskar både hon Nilsolof och hästarna och hundarna och katterna :):) <33

Nu blir det plugg!!!


HUUGS(A)<333

Kommentarer
Postat av: jennie

men åh. om du ville prao hos inger fick du ju göra det! Jag visste inte att du ville prao där, jag kan ju vara själv på ica maxi :P

2009-09-03 @ 21:28:32
URL: http://jennieleandersson.blogg.se/
Postat av: HÄNI

har frågestund, ställ hur många frågor du vill och jag lovar att svara på alla! :D PUSS

2009-09-03 @ 23:09:43
URL: http://hannamjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0