Orsa tävling

Vill bara säga att gårdagen blev lyckad.
När jag och mina vänner var vid sandlandet.
Grattis säger jag till Linnea Jesperssen som fyllde 15år igår :).


Idag har dagen varit lyckad, vaknade klockan 06:00 jag var faktist inte alls trött, fast jag kom hem sent :P.
Eller sent och sent, det var sent för att gå upp tidigt dagen därpå.
Jag älskar min ponny mest av allt för han har blivit så himmla duktig.
Mitt lag kom 2:a idag SKITROLIGT!!!! :))).
Vi var så himmla nära vinst, men vi är super nöjda med en andra plats!.
Alla i mitt lag (man är 4 i varje lag) red felfritt i grunden :).
Då gick vi till omhoppning och slutade på 8 fel :).
Jag rev två hinder för han var alldeles för pigg, så han hoppade lite flackt.
Det roliga var att vi visste inte, men iallafall när man kommer till omhoppning när det gäller ponnyallsvenskan får man höja 10 cm på hindrerna.
Det betyder att jag hoppade 90 i omhoppningen, det har jag aldrig gjort. =) Det gjorde att jag var super nöjd!.
Sen hoppade han klockrent över alla hindrerna, det var vattenmatta, buskar, feta grindar m.m.
Vi är supernöjda, roligt att avsluta med det bästa.
Nu ska jag käka pannkaka :P.

HUUGS(A)<33

Evelina Larsson-Naxos 90cm= 5:a Laget(90cm) felfritt Laget omhoppning (1m) 4fel
Jelena Erikjans-Svennis "Grabben"= Dubbel 0 i 80cm Laget(80cm)felfritt Laget omhoppning (90) 4fel
Amanda Lundberg-Michel= 4fel i 70cm felfritt i laget och felfritt i omhoppningen(80cm)
Caroline Forss-Logi fra Kokholm1= felfritt i laget men 8 fel i omhoppningen super nöjd ändå =).


Namn: från vänster Evelina-Naxos, Jelena Grabben,våran tränare Jenny, jag och Logi & Amanda Michel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0