Mcdonalds

Känns ju lite fettigt, att man efter skolan går på stan med tjejerna och fikar.
Sen när man kommer hem så drar man med pappsen och äter på mc donalds :P.
Men jaja, jag äter inte så ofta där.
Idag i skolan hände det vell inte mycket.
Vi hade tyska prov som gick rätt bra faktist.
Sen fick vi tillbaka cp engelska provet som jag tyckte gick super dåligt, men ändå fick jag bra :)))..
Jag fick Vg på både läs och skriv :).
Jag och jennie har bokat bio tills imorgon kväll så jag längtar verkligen.
Vi ska först äta på China/Kina :P, sen ska vi kolla på flickan som lekte med elden :).
Någon som sett den? är den bra? :).
Nu ska jag vell snart ut med hunden och jag hoppas på att jennie vill följa med, med Gillis :).
HOOPPPAS vi skulle behöva det, eftersom imorgon är det terräng "pip" löpning.
Vi springer 4 km på tid, och det är denna som kommer förstra mitt idrottsbetyg.
Men jag fick Vg+ förra året då jag sprang på 24 min.
Iår satsar jag på 22min som innebär Mvg :).

HUUGS(A)<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0