Dags för fredagsmys..

Hejsan svejsan :)

Äntligen helg och jag mår jätte bra! .
Ihelgen blire massa kul.
Ikväll blire hoppträning med Walther och fotbollsträning.
Imorgon är det sista matchen mot Avesta, och sen blir det Kina meed mormor och morfar.
På söndag ska jag mamma pappa Izpher och Logi till Orsa :).
Det är laget tävling, och det ska bli super kul :).

Idag i skolan hade vi engelska prov, jag trodde det skulle gå skit bra.
Men provet var ju jätte svårt, men jag tror iallafall att jag får Vg på nått.
Sen hade vi orgentering som är skit kul. Jag och jennie tog 22/24 kontroller, fatta vi är bara BÄST!.
Så hej nattorgenteringen här kommer vi :P. Max poäng var 64 man skulle ha 32 för att vara godkänd till natt.
Jag och Jennie fick 55-60 poäng =))).

Jag ska klicka runt lite på internet så pusspuss :).

HUUGS(A)<33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0